Val jij als een blok voor een echte boeren buiten bruiloft?! Dan is deze blog zeker het kijken waard! Je wordt er gegarandeerd vrolijk van!!

Het trouwseizoen is weer in volle gang, dus hoog tijd om voor een blog! Laat je meenemen door alle liefde, kleur en gezelligheid van deze bruiloft!

Lief bruidspaar,  het was een FEESTJE om jullie grote dag te mogen vastleggen!

Dit is toch wel écht uniek; sneeuw op je bruiloft!

Ik hoor mezelf tijdens de kennismaking nog zeggen: ‘dat zou wat zijn als we sneeuw of ijs hebben op jullie bruiloft…’ My wish came true!

Maar sneeuw vraagt ook om aanpassingen; zo werd een dag voor de bruiloft de planning nog omgegooid om het reizen te beperken en de oldtimer kreeg een upgrade naar een Beetle.

Wauw, wat was deze winterbruiloft van Erik & Ruth FAN-TAS-TISCH!

Scroll vooral gezellig mee door deze weddingshoot en geniet!

It’s the most wonderful time of the year! Knusse sfeer, kaarslicht, winterstyling en romantiek in overvloed… Trouwen in de winter magic!

Pepijn & Deborah,  jullie dag was ge-wel-dig mooi! Thanks voor jullie vertrouwen in mij, ik heb genoten van het begin tot eind!

Een heerlijke zomerdag, 18 juli in Zeeland! Liefde overheerste, kleurtjes waren een ongeschreven dresscode en de sfeer bij de Zeeuwse Oase was fantastisch!

Lief bruidspaar, wat was het een feest om jullie geluk te mogen vastleggen!

Hoe mooi en liefdevol deze bruiloft op 23 mei was, laat zich maar moeilijk in woorden uitdrukken…. Maar gelukkig hoef ik dat ook niet en mag ik hun verhaal in beelden vertellen. I love my job!

Lieve Cornelis & Jorinke, zoveel dank dat juist ik jullie grote dag mocht vastleggen. Jullie liefde vastleggen was van het begin tot eind een feestje!

Het is zoals de laatste foto zegt: We love because He first loved us!

Hun loveshoot en hun bruiloft mocht ik fotograferen en nu stonden ze opnieuw voor de lens! Met één verschil, ze namen een groeiend wondertje mee! Het was weer een feestje met jullie, lieve Klaas & Marloes!

Succes met de laatste loodjes en zó benieuwd of het een jongen of meisje is…

 

Wat gepland stond als een pre-wedding shoot, eindigde in een huwelijksaanzoek. Corlinda wist van niets en ik ook niet. Ineens was daar die prachtige ring! WAUW….

Succes met alle voorbereidingen van jullie grote dag Niels & Corlinda!

Dit kon niet missen… deze jurk bij deze beauty!! Zoveel bruidsparen heeft Lisette  (van Unique Flowers by Lisette) al blij gemaakt met haar prachtige bloemen en 1 mei was het eindelijk háár dag met háár lief en háár unieke bruidsjurk.

 

 

 

Het is inmiddels al een maand geleden dat dit lieve bruidspaar JA tegen elkaar zei. Hoog tijd voor een blogje! Zoals jullie merken, verschijnen er niet zoveel nieuwe blogs op de site en dat kan maar één ding betekenen; Jane geniet volop van het nieuwe trouwseizoen!

Afijn, scrol gezellig mee door de grote dag van Willem & Getrude en geniet!