Genieten deze bruiloft, dat was het! Lennart kwam zijn bruid ophalen in een bak die de tijd nog kan inhalen en shooten deden we op de Loonse en Drunense duinen. Maak mij maar wakker voor shoots op dit soort locaties hoor… de natuur, de rust, de vrijheid… heerlijk! Getrouwd werd op Boerengolf Hedel, een fijne setting waar alles buiten plaatsvond. Na de kerkdienst werd op deze locatie het feest verder gevierd en ging ik na een hapje van de bbq te hebben genoten met een volle maag én heel fijne beelden naar huis! Lennart & Anna, bedankt voor alles! Hier nog steeds een grote bigsmile op mijn gezicht als ik terugdenk aan jullie bruiloft!
Wow, wat is het een tijd geleden dat ik een blog online heb geplaatst. Iedere bruiloft zou ik wel willen bloggen, maar het komt er gewoon niet van. Dus daarom extra genieten van deze nieuwe post! Wat was het enorm genieten om de bruiloft van Rogier & Mariëlle vast te leggen. Van de grote momenten tot de kleine momentjes tussendoor, ze zijn allemaal van evenveel waarde! Getrouwd werd er op Fort Wierickerschans, waarna de kerkelijke inzegening plaatsvond in Stolwijk. Terug op het Fort werd er geproost, geknuffeld en vooral genoten van het feest van de liefde! Rogier & Mariëlle, ik heb genoten van jullie prachtige dag!
in één woord was deze bruiloft FANTASTISCH!
Bruidsstyliste HairbyH verzorgde het haar en make-up van prachtige bruid Julia en dat zag er zoals altijd uit om door een ringetje te halen. De bruidegom kwam uitaard in zijn eigen pick-up aan, die naar ik meen in juni tijdens de pre-weddingshoot toch nog een andere kleur had. Ja, ja wat een hoop werk heeft deze gom verzet om helemaal in stijl te trouwen! Na een heerlijke ontmoeting waarbij de Marien zich verbaasde over het aantal knoopjes op de jurk vertrokken we naar De Overtuin voor een gezellige reportage. Getrouwd werd er in het weiland achter de boerderij van Marien en toen alle officiële momenten voorbij waren gingen de schoenen uit, de klompen aan en was het tijd voor een heerlijk feestje! Lieve Marien & Julia, het was te gek om jullie grote dag te mogen fotograferen.
Als je pure liefde zegt, dan zeg je Klaas & Marloes! Op ’t fietsje trapte ik vorige week naar onze achtertuin Werelderfgoed Kinderdijk om dit toffe koppel in een fijn ochtendzonnetje vast te leggen. En wat een feestje was dat! Met een hele grote big smile heb ik dan ook gewerkt aan hun foto’s! Dankjewel dat ik jullie liefde mocht vastleggen Klaas & Marloes!
AWARDWINNING NEWS![]()
Gisterenavond werd ik gebeld met de vraag of ik de prijsuitreiking van de Masters of Wedding Photography NL, Be & Lux had gezien…
Zijn niet 1… niet 2… maar liefst DRIE FOTO’S door een gerenommeerde internationale vakjury bekroond met een MASTER AWARD!!![]()
WAUW, hoe tof is dit!!
En het betekent dat ik inmiddels geen 3, maar 5 awards op mijn naam heb staan omdat ik in eerdere rondes er ook 2 heb gewonnen.
Je begrijpt, een klein feestje en rondedansje hier bij Jane!
Wat een heerlijke start van 2021! Een nieuw jaar waarin ik weer veel bruiloften hoop vast te leggen en toffe plaatjes wil schieten!
Heb jij trouwplannen, maar nog geen fotograaf? Vul gerust het contactformulier in voor meer info. Wie weet tot snel!
Liefs Jane